Och jag hatar att jag älskar dig så jag nästan kvävs.

Jobb igår, jobb idag, jobb imorron och jobb på fredag- gött liv alltså. Det är jävligt svårt att komma in och jobba med en person man aldrig träffat förut, men det funkar det med. Rätt bra till och med, från och till visserligen, men ändå. Fast om jag får höra Drängarnas låt "om du vill bli min fru" en gång till efter imorron blir jag nog tokig, kommer drömma mardrömmar om den låten snart. Den har gått på repeat hela gårdagen och dagen, haha.
Och för övrigt har jag betalt hela Sydafrikaresan nu, samt flyg och försäkring. Om exakt tre veckor sitter jag på Londons flygplats och väntar på planet som ska ta mig till Sydafrika. Overkligt? Jotack.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0