Resfeber.

Jag har tandvärk och resfeber.
Jag har för tillfället gjort så att Carls rum ser ut som ett krigsfält.
Jag orkar inte börja packa för att då blir allt så verkligt. Och jobbigt.
Jag är tacksam för min gårdagskväll med världens klokaste Lossi.
Och för att jag over all har så fina vänner.
Jag har ont i magen och saknar någon så att min kropp värker.
Tanken på att lämna Sverige, Skara och tryggheten är ganska otäck. Och helt jävla underbar.
Tanken på att lämna någon jag tycker om alldeles för mycket är outhärdlig.
Men tanken på att jag får åka och göra något jag brinner för gör det hela så värt.
Jag har hört att saknad är något man kan lära sig leva med.
Om två dagar åker jag. Det närmar sig, verkligen.



Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0