To-do-list.

Bokat tid hos tandläkaren- check.
Beställt nya linser- check.
Beställt klipptid- check.
Skickat in mina uppgifter till flygbolaget- check.
Ringt försäkringsbolaget- check.
(Och för de som känner mig, som vet att jag har smått telefonskräck och inte tar tag i saker förrän jag verkligen måste, vet att det är bra utdelning för en dag.)

Kvar på dagens-att-göra-listan:
- fixa volontärförsäkring.
- kolla med 3 om min mobil funkar i Sydafrika.
- skicka brev till Julalagret och säga att jag är tillgänglig för jobb i januari.
- gå till arbetsförmedlingen och skriva in mig.
- ställa mig i bostadskö i Stockholm.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0