Typisk diskussion med Emma.

En typisk, oseriös, diskussion mellan mig och Emma:
Jag, innan vi ska sova hemma hos Julia: kan inte du hålla om mig, så kan jag låtsas att du är en kille?
Emma: öhm..
Jag: ja, vi kan ju ligga sked.
Emma lägger sig, om än skeptiskt, bakom mig och gör som jag säger. Det går två sekunder-
Jag: nä, det här var ju lite obehagligt, du är inte så lik en kille.
Emma: nähä..
Släpper taget och det blir tyst.
Jag: ja, det här blev ju lite pinsam stämning..
Emma och jag börjar asgarva (hatar det ordet, men vad finns det annars för ord när skratta inte räcker till?).
Det är såna saker jag kan skratta åt när jag är helt ensam, haha.
Ja, det var bara det, alltså.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0