Låt oss göra det bästa av tiden.

Jag har sjukt mycket att se fram emot de kommande, sista, veckorna i Sverige. Vi börjar med helgen:
Fredag: umgås med älskade Lisa och Frida. Myskväll på Karlfeldtsgatan säger jag aldrig nej till.
Lördag: supa så jävla hårt på Oktoberfesten, förfest hos Annie, och jag längtar sjukt mycket. Har gjort det hela veckan, så vi kan ju komma överens om att mina förväntningar är ganska stora, vilket aldrig är bra men..
Söndag: träffa Elin i Skövde, käka eller nåt först kanske, sen är det bio- "Flickan som lekte med elden", yääy.
Måndag: träffa Jules!

Och ikväll ska jag ta en riktigt höstpromenad i tjock tröja, mysig halsduk och mössa. Får passa på, det lär det inte bli mycket av i Sydafrika. Hoppas jag inte i alla fall, haha.



Spread the word, baby
Postat av: carin

va söt du är ! puss fina du (:

2009-09-19 @ 10:15:48

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0