Överväldigande känslor.

Jag måste stanna upp och tänka efter, för jag förstår inte än. Jag förstår inte att om mindre än en månad kommer jag vara i Sydafrika. Jag börjar nästan gråta at lycka när jag tänker på det, det är så överväldigande. Och jag tror aldrig jag har räknat ner dagarna så ofta som jag gör nu- "jahaa, är det inte mer än den 3 september?". Men jag tror att de närmaste veckorna kommer springa förbi, och helt plötsligt är jag över 1000 mil hemifrån. Jag är så jävla taggad! Och idag, när pappa ringer, ska vi beställa flygbiljetten. Lite dyrare än jag räknat med, men så går det när man inte har så bra framförhållning och ska dra om tre veckor.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0