Vi är inte såna som i slutet får varann.

Något som, för mig, är ren myt är att man blir piggare av kaffe och cola. Jag vet inte om det handlar om att jag dricker det så ofta att det inte har någon verkan på mig längre, men jag blir inte ett skit piggare av det. Inte heller får jag nån sockerkick av godis eller liknande. Och godis äter jag inte ofta alls faktiskt, så det kan inte ha att göra med att jag ätit det för mycket. Varför jag skriver det nu är för att jag är helt galet trött nu, trots att jag druckit två koppar kaffe när jag fikade med Malin för några timmar sen (som förövrigt var en väldigt mysig fika) och druckit två koppar när jag kom hem. Ändå ska jag snart lägga mig under täcket och sova en timme innan jag får besök av Elin ikväll. Att jag ska börja bli sjuk finns liksom inte på världskartan, så att min trötthet skulle bero på det igonerar vi.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0