You know you got to help me out.

Jag trodde aldrig att jag skulle bli en sån som tar kort på blommor. Det är så fruktansvärt tråkigt, det tycker jag fortfarande, även om jag häromdagen knäppte av några bilder på blommor. Men jag skyller på att det var på grund av att jag ville lära mig systemkameran, haha.

 

Så, nu ska ni inte behöva lida mer av sånt tråkigt. Istället kan vi prata om.. ja.. Jo- vi kan prata om killar som både vill ha kakan och äta den. Eller nej förresten, jag vet inte hur jag ska formulera det utan att jag "sätter dit" mig själv samtidigt, så det skippar vi. Så då kniper jag och gör en pose, hey.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0