Alla dessa måsten.

Jag borde åka ut till Valle Optik och fixa nya linser. Jag borde verkligen samla ihop alla mina anställningsbevis som ska vara inne imorron så att jag kan få pengar från Försäkringskassan. Jag borde fixa min Ipod, fixa musik, lägga in bilder. Jag borde också städa mitt rum, hänga upp mina kläder och sätta upp 147 Sydafrikakort på väggen. Jag borde verkligen (!) börja träna och hitta en hatt tills på lördag. Plus en outfit. Och så borde vi börja kolla på vad vi ska köpa, Sara? (Dejt på fredag?) Också borde jag städa Johans lägenhet så han inte får spader när han kommer hem på tisdag... men vet ni vad? Jag orkar fan inte. Jag sov skitkasst inatt hos min brukare och har burit runt på tre sängar här i eftermiddags. Så nu har alla i familjen nya sängar, men min är givetvis viktigast och skönast. 1.20 säng, så om nån vill inviga den med mig de kommande dagarna är ni så välkomna så.
På tal om, jag är den enda i min familj som inte har ett förhållande. Totalt deprimerande när man tänker på det. När till och med plutten till lillebror har brud så börjar man ju fan fundera, haha. Men jag ska fan få användning av min stora säng ändå, he he he.

Spread the word, baby
Postat av: Måris

Nooooo, har min man i livet skaffat tjej?! BUHUUU :(

2010-04-08 @ 10:11:04
URL: http://elinlagers.blogg.se/

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0