Big day coming!

Jag trodde knappt att klockan var 22, men sedär, 23.40 råkade den visst vara. Och ja, det är väl inte mer än logiskt since Sara åkte hem vid lite över tio, men ja.. Tar en paus i mitt projekt sätta-upp-alla-Sydafrikabilder, det är jobbigare än man tror. Och tar definitivt längre tid än man tror. Men ja, när jag väl börjat kan jag lika gärna köra tills jag stupar. Anledningen till min paus är att jag började blöda näsblod, igen. Förut när jag och Sara var på Gina Tricot så började det forsa, rent ut sagt. Ett tips- om ni vill ha uppmärksamhet, stoppa papper i näsan kolla i taket. Tänkte stoppa in en tampong, som jag har nu, men det passade sig visst inte sa Sara. Och då lyder jag givetvis, jag vill inte vara pinsam för mina vänner heller.. Annars har jag haft en awesome dag med mycket skratt, åkte runt i Skövde och shoppade kläder (kanske lite mer än nödvändigt) och det mesta till festen. Sen drog vi hem till mig vid sju-tiden och började planera lite lekar, fixa spellistan, käka, kolla tv, tjöta och allt det där. It's a big day coming!

That's all, nu peppar vi inför imorron!

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0