Can we work it out?

Skulle egentligen behöva sova då jag inte sov mycket inatt och gick upp vid halv sju för jobb idag, men snart kommer vännerna (gästerna känns lite för formellt att säga) och vi ska ha grillkväll. Och jag skiter fan i om det är kallt och regnar ute. Eller nej, det är tråkigt som fan, men vi struntar inte i grillningen för det inte.
Var i Skövde igår och shoppade slut på mina presentkort, och kanske lite mer.. Vem sa att pengar inte är lycka? Haha. Har också hunnit fått fel linser så jag kommer få gå med glasögon de kommande dagarna, förjävla roligt det där.. Förhoppningsvis kommer dom innan vi åker bort i helgen. Och fråga inte var vi ska, för det vet jag inte själv. Ledtråden är:
58,4436412
11,5750404
hjälp mig med det, tack.

Nä, dags att byta om.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0