Ja, visst vore det bra.

Alla de där jobbiga tankarna har försvunnit och jag är riktigt glad. Fuck-you-och-jag-klarar-mig-jävligt-bra-själv känslor. Sen kan den här låten ha något med peppdagen att göra, är bara att sätta på den om man vill göra mig glad, skrattar bara jag hör den. Nostalgilåtar kallas det:



+ jag hade en bra jobbdag, bowlade och spöade skiten ur de andra!
+ jag är ledig tills på måndag.
+ imorron ska jag och Sara till Skövde och fixa allt inför vår fest. Plus att jag är galet shoppingsugen! Och vi ska inviga Systemet och leka vuxna.
+ på lördag är det dags för årets fest. Det är ju helt galet vad fort de här månaderna gått, trodde aldrig det skulle bli den 10 april, och nu är det bara två dagar kvar. Galet, det där.
+ HV71 kommer med alla sannolikhet till SM-final, igen. Så j ä v l a bra!
+ Criminal Minds börjar om en kvart, veckans tv-höjdpunkt!

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0