Misery loves company.

Klarade dagen över förväntan. Damn, I'm good. Och lite empati från andra människor och vänner gör ju inte saken sämre, haha. Har annars haft en bra dag, varit på ovanligt bra humör. Vet inte hur det kommer sig, men jag tackar och tar emot. Imorron ska jag ställa klockan lite för tidigt för en ledig dag, för att möta upp några på Rosers för att se Mop-produktionen. Efter det ska jag hämta mina nya linser (kan vara bra med tanke på att jag inte ser så bra med den styrkan jag har på linserna nu) och åka till Skövde.
På onsdag är det jobb, och ja, det var väl det som jag hade på hjärtat nu.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0