Påskhelg.

Fyfan vad snabbt den här veckan flugit fram. Och vilken förjävla bra vecka det varit med, än så länge. Idag åkte jag med familjen till Lager 157 där jag faktiskt hittade en hel del, bland annat tre byxor/leggins, en t-shirt, två linnen, en oversize skjorta, en kofta och en tröja. Tror det var det, i stort sett. Ikväll kommer jag befinna mig hos Emma för avskedsmiddag för henne med vännerna, så jag borde väl göra mig iordning nu.
Åh, som jag längtar tills imorronkväll!
That's all for now, lär väl höras efter påskhelgen. Jag hoppas ni får en grym helg som ni inte minns så mycket av på söndag, he he..


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0