Skip the bullshit.

Näfan, nu får jag ge mig. Sluta klaga, vara så allmänt opepp och ledsen över att livet inte ger mig precis allting jag pekar på. Och jag ska absolut sluta lägga all min lycka i en annan persons händer. Vafan, jag har många personer jag älskar omkring mig, och det är besvarat, bara det borde man nöja sig med. Bli lycklig av. Fungerar det så i min värld och hjärna? Inte direkt. Men nu ska jag fan försöka tränga bort de där jobbiga känslorna och tankarna, för jag har det egentligen så jävla bra. Jag trodde att jag skulle kunna behålla de känslorna jag hade i Sydafrika, att kunna behålla tankarna på vad som betyder nåt och inte. Men så kommer man hem och tillbaka till gamla vanor innan man hinner blinka.
Okej, jag har kanske inte allt jag vill ha just nu, men för fan, jag är tjugo år, det är inte meningen att jag ska ha allt. Det är det som ska göra att jag ska kämpa lite till och göra alla de drömmar jag nu vill uppleva.

Så nu fan släpper vi det negativa och ser på allt det jag faktiskt har!


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0