The special two.

15 spritflaskor, tre boxar med vin, två backar med öl, ett x antal cider och champagne- sa någon att vi skulle ha fest i helgen eller?
Innan dess ska jag och Bergh dricka öl och kolla på hockey, vi är rätt så coola vi. Och om HV inte vinner ikväll blir jag fan tokig. Jag ska också hinna med att städa huset och kolla på snygga killar med Lossan. Andra kallar det fotboll.

I veckan har jag också hunnit jobba ett par gånger, kollat på estetproduktionen med Simone, fikat med Annie, fixat mitt nageltrång och planerat pappas 50-årsfest och dag. I stora drag. Och jag har också blivit tillfrågad om jag vill åka till Mallorca vecka 33. Tjäna pengar och jobba 20 timmar om dygnet.. Men ja, det lutar åt att jag säger ja, det kan nog bli roligt. Om än väldigt påfrestande. Och som sagt- pengar! Kanske till och med lite förbättring av brännan efter Kroatien. Jag ska svara nästa vecka, och om (när) jag säger ja, så ska jag fan unna mig en tatuering i höst. Jag vet att det låter som den självklaraste saken i världen att tacka ja till en gratis resa och tjäna pengar på det, men ni kan nog inte heller ana hur påfrestande det är.

På tal om jobb- Tua, som har hand om Boomerangen och Grottan, sa att de skulle lägga ut ett vikariat på ett år där i september, och sa åt mig att söka dit. Eller ja, tipsade mig. Och det är ju drömjobbet- jobba med de barnen jag har på Valle- och Teglaskolan på deras fritid. Meeen, ett år kvar i Skara till?! Nej, helt ärligt, det funkar fan i mig inte. Då kommer jag inte kunna resa förrän hösten 2011, då är jag över 21 år. Men jag kan samtidigt inte resa utan pengar. Jävla framtidsplaner, jag vet varken ut eller in..

Dålig kvalite, but still, den vackraste låten jag hört på oerhört länge:

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0