40-årsfest!

Den här dagen som började skitbra utan bakfylla och med tjöt på altanen med Daniel, Bergh, Therese och Hanna i solsken slutar i att jag bara blir mer och med bakis. Huvudet spränger och mår förjävla illa. Men ja, det är inte lika illa som jag förväntat mig att det skulle vara, så man får väl vara tacksam för det. Plus att det var så värt det! Grym kväll/natt! Om man bortser från att folk inte vet att det är en oskriven regel att man köar låtar på Spotify, haha.
Fick alldeles för fina presenter också, för att nämna några så fick jag
- ett tvådagarspass till Way Out West (helt fucking obeskrivligt grymt, tack familjen Winkvist, Clara och Josse!)
- ett kit för festen och dagen efter (vilket innebär tre trosor med tryck som det tex stod "ser du det här är du på rätt väg", och värre saker, haha. Plus tre spritflaskor, solbrillor, ipren, kondomer, såpbubblor, skämtglasögon m.m. Grymt som fan, tack Elin och Evelina),
- presentkort på fransk manikyr, armband, en gästbok där alla gäster skrev om kvällen, hårgrejer, sprit, bok, blommor, godis med mera. Tack som fan alla fina vänner! Och tack för en awesome kväll och natt, det var ni som gjorde den så jävla bra! Vi kör på bilder istället:

                


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0