Vilken komplimang..

För några månader sen:
X: Matilda, du är fan lik hon i Rent Hus när du har på dig dom glasögonen.
Jag: ööh, tack?!
 
Ja, tack som fan för det, det värmer. Och säg inte att det stämmer att vi är lika, det är liksom inte så värst smickrande.. Det råkar bara vara så att vi hade liknande glasögon och frisyr?!

En annan sak- VAR FAN ÄR MIN IPODSLADD? OCH VARFÖR KAN JAG ALDRIG HÅLLA KOLL PÅ SAKER? När jag äntligen fixat all musik jag ville ladda över så hittar jag den inte någonstans. Jag blir så frustrerad att jag blir galen..

..okej, det kanske är något annat jag egentligen är irriterad över.

Spread the word, baby
Postat av: Måris

Haha, var det jag som sa det?! Jag har nog tänkt tanken ialf, men jag tycker hon är skitsöt ju :D

2010-04-20 @ 20:37:34

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0