Dancing on my own.

Den här dagen började värdelöst med att jag svimmade två gånger, ena gången utanför bussen i Falköping. Så bra började min Osloresa, som jag sen struntade i. Så jag var jävligt bitter där ett tag, att inte kunna åka, inte kunna kolla på lägenheten, inte kunna gå på intervju på IKEA, inte kunna utnyttja min bussbiljett.. Men sen dess har jag pratat med chefen på IKEA ungefär tio gånger och kommit fram till att jag ska gå på intervju där på måndag. Och Åsasara går på visningen åt oss, så det löste sig med. Fan vad jag hoppas att det här fixar sig nu, så slipper det vara mer bekymmer och tankar på det. Så nu är jag bra mycket gladare än vad jag var för några timmar sen. Mår fortfarande inte helt okej, och nej, det är inte bakfylla. Har aldrig svimmat förut och aldrig mått såhär, så jag vettefan vad det är..

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0