Way Out West och Oslo nästa!

Imorron är det dags för Way Out West 2010! Fan, kändes som det var förra veckan jag fick biljetten och det var en evighet tills festivalen väl var, men här är vi. Så sjukt hur snabbt den här våren och sommaren gått. För ja, sommaren känns ganska så över. Pessimist- javisst. Men så äre mä dä.
Imorron ja, börjar med att jobba 7.45- 15.45, sen tar jag bussen till Falköping 16.15 för att sedan åka vidare mot Götet. Sen kommer jag spendera helgen med att vara full. Ja, det låter väl fint det?

På söndag åker jag direkt från Götet till Oslo för att gå på arbetsintervju på IKEA och kolla lägenhetsvisningar. Hem på måndagkväll och direkt till Måndaxklubben!

På tisdag kan jag andas igen en sväng, då hörs vi vaaa?! Om inte bakfyllan från hela helgen + måndagen kommer då vill säga, och jag spenderar tisdagen med att köra lastbil, som pappa så fint kallar det när man hulkar i toaletten.

I helgen förresten, ja, då kommer jag peppa till dom här låtarna:
Love the way you lie- Rihanna & Eminem
Dancing on my own- Robyn
Alors on danse- Stromae
We no speak americano- Yolanda
Ramlar- Håkan Hellström

Herregud, jag har blivit så mainstream (om man nu ens säger så, kändes rätt att skriva det bara).

Näfan, dags att börja packa nu kanske?!

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0