Här är jag lycklig.

Jag går runt och känner mig så töntigt glad och lycklig hela tiden. Jag har haft så jävla fina två veckor sen jag kom hem från Oslo, träffat mina finaste vänner och haft Emma hemma i Skara i en hel vecka, för första gången på ett halvår. Jag har haft två grymma utgångar i Lidköping förra helgen och Skara denna helgen. Suttit på Nockes i timmar och druckit så mycket kaffe att jag mått dåligt. Varit och shoppat alldeles för lite julklappar och lite för mycket kläder till mig själv. Jag trivs och mår så jävla bra nu, och snart åker jag ut och reser igen! Livet är fint, tamigfan.

Och ja, jag behöver väl inte nämna nåt om att uppdateringen ifrån Oslo gick sådär. Vilket är jävligt synd, att jag inte skrev vad som hände och vad vi gjorde, men det är som det är. Oslo är gjort och jag ångrar inget.

PUSS!


Spread the word, baby
Postat av: Tommy

Och glömte jag att säga att du är en underbar och glad tjej som kom hit och tyvär gick väldig fort. men lovar dig att det är inte sista gång som vi rocker :-)

kramar från Oslo :-)

2010-12-13 @ 22:13:53
Postat av: Lisa!

blogga blogga blogga :)



Puss Lisa!

2010-12-14 @ 15:03:54

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0