Veckan.

Jag har haft en helg utan utgång, för första gången sen förra vintern/våren?! I lördags satte vi oss bara på Krikelin, käkade och drack öl, tjötade och kollade på alla andra fulla människor, vilket är nog så roligt. Vaknade upp igår och trodde det var vardag, med tanke på att jag alltid är bakfull på söndagar. Men det tar vi igen två gånger nästa helg.

Veckan i övrigt:
Imorron: ha sleepover med Tess och Lossi. Får göra en "Västra Flygeln" i Lossis rum istället för i Oslo.
Onsdag: dygna med Kajsa!
Torsdag: fixa de sista julklapparna och ha uppesittarkväll.
Fredag: julafton med pappas sida av släkten.
Lördag: juldagen (!) börjar med julfirande med mammas sida av släkten, för att sedan festa jävel! Och som jag har längtat!
Söndag: middag hos farmor med en del av släkten, för att sedan åka till Lidköping och festa!
Sen kanske det blir lite jobb däremellan.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0