But I can't keep running after yesterday.

En värdelös dag slutar också på samma sätt. Och det blir ju inte bättre av att datorn först ramlar i mitt huvud när jag skriver ett sms, sen tappar jag den på tårna när jag ska ställa ner skiten. Ja, all skit kan ju komma på en gång, jag väljer denna helgen så kan jag gå ner mig, för att sedan komma och vara helt amazing de kommande månaderna. Synd att det inte funkar så bara. Fuck this, nu drar jag täcket över huvudet ett par dagar. Och jag är kanske för gammal för att undvika att ta itu med problemen, men det skiter jag i.

But I can't keep running after yesterday.


Spread the word, baby
Postat av: jenny!

Hey Snygging! Det var längesedan!!

Jag har snokat runt enheldel i ditt Afrika äventyr också ska du veta. (och var jäkla avundsjuk på't me!!)

Jag trivs jättebra härborta i USA, jag ansökte via STS (samma som har språkresor och sånt) och genom dem fick jag något som kallas Au Pair Care. De hjälper än med det mesta även om det är en jäkla massa papper att fylla i och du själv väljer familj i slutändan! Kommer jättebra överrens med min familj även om det är klart att 3 pojkar kan vara en pure pain in the as some days! hahah!

Puss på dig! Hur är livet på andra sidan atlanten?

2010-02-12 @ 23:17:53
URL: http://jennypalmenas.blogg.se/

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0