Du har då aldrig trott på tårar.

Är trött som jagvetintevad. Det är inte nyttigt för mig att sova så lite som jag gjorde inatt/idag. Gårdagen blev lyckad, även om jag verkligen avskyr housemusiken som spelas på Club Milk. Men man kan väl inte få allt här i världen. Jag är lycklig ändå :)
Imorron är det jobb på Valle mellan 8-14, sen Arbetsförmedlingen, och sedan häng med brudarna. Det blir en bra dag. Så jag borde lägga mig nu och ta igen lite förlorad sömn så jag är fit for fight imorron. Jag gör ju ändå inte mycket av värde nu direkt. Har några få bilder sen förfesten igår, de publicerar jag en annan dag. Vi kan ta några andra bilder idag.



Du har då aldrig trott på tårar,
det passar inte för en karl.
Om man är över femton vårar
finns inga känslor kvar.


Spread the word, baby
Postat av: Elin

Haha, "Valle", då tänker jag på "mulle-mulle-mulle" :D :D :D :D (Ja, jag är nog inne i en sentimental-period, men det bjussar jag på)

2010-03-02 @ 16:36:32
Postat av: Rumah Dijual

Your look at nevertheless this is great and ways in which I truly feel. I recently now mailed him this internet site to say him your personal view.

Postat av: Pakaian Muslim Modern

More people need to read this and understand this aspect of the story. I cant believe you’re not more popular.

Postat av: Jual Beli Mobil Bekas

I am not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my trouble.


Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0