Kommande helgen.

Lite kort om helgen innan jag ska sova:
Fredag: jobba från 8- 14, ska bada med barnen, vilket jag sett framemot hela jobbveckan. Sen åker jag direkt till Skövde och shoppar lite då istället, synd bara att Monki och Weekday inte finns i Skövde.. Ska träffa upp den gamla godingen Stina vid Rådhuscafét vid fyra, innan jag åker hem för att spendera kvällen med en saknad (och världens med virriga-med-ingen-koll-brud, haha, puss) Emma.
Lördag: Blir troligen, och förhoppningsvis, fest. Sås är hemma i Skara igen, så det blir väl till att försöka få med henne ut också, gött.
Söndag: åka till mormor&morfar i Karlsborg, om bakfyllan inte är för grov. Vilken den inte får vara, helt enkelt.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0