Kort uppdatering.

Jag är väldigt dålig på att uppdatera för tillfället- jag vet. Men det brukar vara så att när jag inte uppdaterar har jag för tillfället skaffat mig ett liv (plus att jag gått tillbaka tio år i tiden och bor i en lägenhet utan internet). Men oroa er inte, efter helgen kommer det nog vara slut på upptagenhetslivet, och mitt bloggliv börjar igen..
Är hemma en sväng nu för att packa ner lite saker och kläder inför helgen i Jönköping. Har lite ångest för att jag troligen kommer vara så jävla bakis imorron, och det känns varken speciellt schysst eller roligt. Får tar med en påse i bilen och hoppas att jag inte behöver använda den. Men det får det vara värt- för ikväll ska vi ha det så jävla ball! Middag hos Sara klockan sex, sen hem till Johan för förfest innan vi åker till Skövde. Har inte riktigt löst sig med skjuts dit och hem än (det är därför jag sällan går ut i Skövde, så mycket krångel), men det brukar lösa sig på nåt sätt. Förresten- håll koll på ett grymt event som kommer ut på facebook senare i eftermiddag/kväll.
Hörs på söndag, ha en grym helg!

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0