Ska det hända någon gång...

Blev inringd att jobba klockan åtta imorses på särskolan (ja, vart annars?). Och jag funkar verkligen inte så tidigt på morgonen när jag inte är beredd på det och sover som djupast. Jag trodde först att jag bytt smssignal, till en väldigt lång signal, och att smset var från särskolan, så jag försökte öppna "smset" genom att trycka på mittenknappen. Det funkade inte, uppenbarligen. Då trodde jag att det var mitt alarm som jag ställt.. öhm, ja, det låter ju också rimligt. Jag kunde inte bara kopplat när det stod att det var särskolan som ringde, att det faktiskt var dom också?! Jaja, anyhow, kom iväg till jobbet och jobbade från 9- 16. Så mina shoppingplaner i Skövde gick det sådär med, men vad gör det. Jag mötte upp Bonander i Skövde vid halv fem, då hann jag faktiskt köpa två byxor på rean, på Yap för mitt presentkort. Ja, fick det jävligt billigt- och behövde inte ens ta fram kortet, det är så det ska vara. Sen gick vi och hämtade ut våra biobiljetter till Avatar, då vi kände att det var dags att se vad det var alla snackar om. Det började bra- vi går in och sätter oss i fel biosalong och biogubben som river biljetterna får komma och säga att vi ska sitta i salong 2, inte i ettan. Sen slutar filmen adrupt när det är en halvtimme kvar. Ja, ska det hända någon gång så ska det givetvis hända när man är med Sarah, haha! Annars, ja, filmen var inte så bra som alla säger, men så brukar det väl bli när man har förväntningar. Sevärd- absolut, men inte mycket mer än så.

Imorron är det jobb igen, och på fredag likaså. Så det blev fyra jobbpass den här veckan ändå, gött liv.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0