Those summerdays.

Pratade nyss med Amanda som behövde kattvakt i veckan, och då ställer såklart jag upp. Det betyder att jag kommer bo hela denna veckan i antingen Johans lägenhet eller Amandas sjukt fina hus på landet. Woho, det gör min vecka fulländad, som annars ser ut som följer:
Måndag: har en del mindre roliga ärenden på stan att fixa, men det tänker vi inte på. På kvällen kommer Elin, och vi ska ha en riktig E&M-kväll, det var ett tag sen.
Tisdag: ska träna/simma på eftermiddagen och på överraskningsmiddag på kvällen. Mer än så säger jag inte än.
Onsdag: hänga med Bergh.
Torsdag: käka med brudarna, sen utgång i Skövde! Och som vi ska festa sen!
Fredag- söndag: spenderas på hotell i Jönköping med familjen. Shopping, spa, restauranger... Det enda som stör mig är att varken Monki eller Weekday finns i Jönköping. Vilken jävla skit, rent ut sagt.

Längtar efter såna här dagar:


Spread the word, baby
Postat av: jenny!

Man tjänar 195 dollar & 75 cent i veckan, typ 1400 sek. Det är ju ingen superlön men man bor och käkar (för det mesta ;)) gratis. Så det går ju till en MASSA shopping, bensin och fest!

Man jobbar max 45 h i veckan, max 10 h/dan och man måste ha en och halv dag ledig /vecka. En jäkla massa regler, men det är bra!

Om du är sugen på't så borde du ta tag i det, störta delen av tiden är det jättekul och du tvingas/får möjligheter/gör så mycket nya annorlunda saker! Mitt tips är bara satsa på en familj som känns bra och verkar passa med dig, inte bara vart de bor... Kan vara lite komplicerat med re-match...

Asså, du vet hur det är med hemlängtan. När man inte är hemma vill man va hemma och är man hemma vill man vara någonannan stans. Man får påminna sig själv om det..!

Ta hand om dig!

2010-02-15 @ 03:53:52
URL: http://jennypalmenas.blogg.se/

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0