And if somebody's going to make it then this somebody ought to be you.

För att folk inte ska fråga vad jag ska göra idag, på alla fjärtans dag, så kan jag ju lika gärna skriva det:
jag ska träna. Jag ska göra något jag avskyr på en dag som jag känner likadant för. Haha, det är ganska skrattretande hur negativ jag låter (är?!) numera, men om en vecka och en dag kommer det nog ändras. Eller kanske redan om fem dagar, tss. Näfan, nästa vecka ser bra ut, så jag är mer pepp än på länge.
Fick fina örhängen av mamma och pappa i present förut, och eftersom jag slutat sponsra den här dagen har jag inget att komma med till dom. Någon idé, som är billig och som man kan fixa en söndag?


And if somebody's going to make it
then this somebody ought to be you.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0