And we'll collect the moments one by one.

Jag är så jävla taggad för min förändring! Fredagförmiddag is the day alltså, gött som fan. Det behöver jag. Hela fredagen ser förövrigt ut att bli en bra dag: 1. förändringen. 2. får löning. 3. ska träffa min brukare som jag ska jobba med i sommar (det är jag visserligen lite nervös inför, men det blir nog bra). 4. ska få helkroppsmassage av Hanna, det behöver mina axlar, nacka och rygg. 5. ska träffa min pucko-Emma.
För att inte tala om hur taggad jag är på fest på lördag när Julia kommer hem! Så jävla taggad är jag! Inget jävla smultronvin denna festkvällen dock.. Blir kanske en sånhär kväll på lördag, om det finns ljusslingor på Club Milk:


Annars är mitt liv så sjukt upp och ner. Förra veckan var fullspäckad, den här veckan så långt ifrån fullspäckad man kan komma, om man bortser från jobb. Och nästa vecka kommer nog bli väldigt fullproppad igen. Jag kan inte sprida ut mina händelserika dagar alls. Det funkar ungefär som med läxor, när de kommer kommer alla på en och samma gång, innan det blir lugnt ett par dagar för att sedan bli hysteriskt mycket att göra igen. Så fungerar mitt liv, många gånger.
 

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0