Rödtott.

Jag känner mig rätt så lycklig för tillfället. Jag får såna ögonblick ibland, som ni märkt om ni läst tidigare inlägg. Det kommer när jag minst anar det, och jag får en grym jävla adrenalinkick att jag inte vet vart jag ska göra av mig själv. Jag vet inte varför jag har så svårt att känna mig genuint lycklig annars, kanske har det att göra med att jag tror man får betala tillbaka sin lycka någon gång. Att när man är lycklig kommer någon rycka undan mattan under fötterna på en. Karma, eller nåt. Att lycka slutar med olycka. Kanske inte så logiskt, but hey, that's me.

Idag har jag hunnit med min ytliga förändring, men som var viktig för mig, så numera har jag rött hår. Inte jätteskrikande rött, men fortfarande rött. Ni ser på bilderna nedanför. Det känns som mer jag än det blonda.
Sen har jag hunnit med, efter mycket stress, att hälsa på min brukare som jag ska ha i sommar. Och förhoppningsvis lite innan också. Det gick bra, det blir nog en rolig sommar! Ikväll är det massage och umgås som står på schemat. Puss på er!


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0