Vafan, vi kör ändå.

Och här är jag igen, tralala. Haha, jag var väldigt opepp i söndags, därav det dramatiska blogginlägget. Jag kommer, ifall jag är realistisk, inte ta bort min blogg och facebook, hur gärna jag än vill det. Och så är det med det. Vafan, jag kan ju skriva det personliga på annat ställe och ändå skriva av mig här.
Idag har jag fått ett jobb, bara sådär, det är inte varje dag det händer. Var nere på Fontänen förut och skulle lämna tillbaka min bricka (som gör att jag kommer in på Fontänen, alla tider), men då sa min förra chef att jag kunde behålla den, för jag fått jobb där i sommar. Sen, efter lite prat, så var det bestämt, pretty much. Så ja, det är ju hur skönt som helst att ha det fixat, men samtidigt känns det lite jobbigt att vara uppbokad i den här staden tills augusti. Men jag har hela livet på mig att resa, jag är inte ens 20 år än förfan. Sen pratade vi om jobb redan nu, med tanke på att jag bara är timvikarie på särskolan, och hon hade kanske lite jobb till mig. Tackar och bockar om det skulle hända!
Sen har jag varit på arbetsförmedlingen och varit lite sur, som alla andra arbetslösa människor i det här landet. Har också hunnit med att shoppa på Gustaf Nilssons och också fått tillbaka mina pengar som blev skimmade nere i Sydafrika, det är välbehövligt.

En sak till, skulle gärna slippa att vakna upp och se ut på den här skitsnön:


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0