Well it's been a long time, long time now since I've seen you smile.

Well it's been a long time, long time now
since I've seen you smile.



Den låten går på repeat.
Johan ringde förut och bad mig fixa några saker åt honom, och är man en bra syster så fixar man givetvis det. Speciellt när det handlar om en sån rolig sak. Så det ska jag fixa den närmsta timmen, sen ska jag låna hans lägenhet för att hänga med Bergh ikväll. Det är det som händer idag.

Spread the word, baby
Postat av: Izza

sv; ÅH, va kul att du gillar min blogg!

spetströjan köpte jag för väldigt längesen jah! Över ett halvår sedan måste det vara. tyvärr.. Men bh:n finns nog kvar på H&M.

ha det bra, kram.

2010-02-11 @ 23:48:34
URL: http://izzzas.blogg.se/

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0