Why you wanna break my heart again, why am I gonna let you try?

Slut på ännu en helg, och det känns sådär. Visst, är man arbetslös så flyter dagarna mest ihop, men det är på helgerna jag gör saker- vilket gör att det är de dagarna man uppskattar. Helgen har i vilket fall varit bra, orkar inte gå in mer på den.
Har lovat Julia att visa klänningen som påminde mig så mycket om henne, så här är den:
 
Plus ett annat reaplagg jag hittade:
 

Äh, vet inte ens varför jag fortsätter blogga. Eller varför jag ens har kvar min facebook. Funderar på att ta bort den då den gör mer skada än nytta för mig, men jag kommer väl aldrig ha karaktär att ta den tanken och göra den till handling. Även om jag egentligen vill. Så vi får väl se hur aktiv jag är här på bloggen i fortsättningen, har börjat skriva av mina tankar på annat ställe istället. Hey.


Spread the word, baby
Postat av: julia

love the dress, den kändes väldigt julia! :D

linnet var också fett snyggt!

Men du, ta inte bort din facebook, jag blir ledsen då. det känns ju som att du är nära, fast du är långt borta, när man kan kika in på din profil. fast okej, jag förstår varför du skulle göra det. och jag vill ju alltid det bästa för dig, givetvis, så kör på.

:(

puss

2010-02-08 @ 20:36:36

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0