When you're dreaming with a broken heart the giving up is the hardest part.

Jag hade tänkt att höra av mig till någon/några ikväll för att ses, men jag orkar verkligen inte. Det tar emot att gå upp från soffan till toaletten, så det känns inte som att möjligheten att vara social existerar för mig ikväll. Alltså kör jag på en fredagkväll i soffan med mams och Morden i Midsomer, rätt skönt det med.

Har haft en väldigt bra vecka. I onsdags kom jag, efter många om och men, fram till Götet. Efter inställda och försenade tåg hoppade jag (+ Rickard och Julia) på ett x2000 tåg, så jag blev inte alls så försenad som jag skulle blivit egentligen. Kajsa mötte upp mig på stationen, vi åkte till Moas mysiga lägenhet dit Sofia och Simone också anlände. Vi lagade tacos, drack, tjötade och skrattade en hel del kan sägas. På grund av några okända anledningar kom vi aldrig längre, haha. Men det var väldigt trevligt i alla fall.
Torsdagen, gårdagen, spenderade jag och Simone på stan och shoppade. Shoppandet stod visserligen bara för Simone. Har aldrig, i hela mitt snart 20-åriga liv, varit i Götet utan att shoppa förrän nu.
Sen åkte vi hem så jag var hemma lagom tills farfars kalas. Vid halv åtta igår kom Ludvig förbi för "filmkväll", men när klockan var halv tolv kom vi på att det inte var någon större idé att sätta igång den. Så det blev mest tjöt, musik och skratt :)
Imorse, efter sådär 4-5 timmars sömn, gick jag upp vid halv sju för att åka och jobba på Särskolan, där jag spenderat över nio timmar idag. Goa pengar, goa människor!

When you're dreaming with a broken heart the giving up is the hardest part.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0