Ge mig ett jobb.

Fan vad lack jag blir att det ska vara så svårt att få ett jobb. Suger att vara i den här åldern, då man är för ung för att vara utbildad till något, och för gammal för att vara billig i drift. Jag behöver ett jobb, jag behöver jobba mer än elva dagar i månaden, och jag vill ha det snart! Fan. Och arbetsförmedlingen ska vi ju inte ens gå in på.
Dock ser jag fram emot onsdagen, torsdagen, fredagen och lördagen. Ja, i stort sett resten av veckan.
Idag har jag varit rätt nyttig ändå- gymmat, simmat, varit ute och gått och städat Johans lägenhet sen lördagen. Och haft vettiga och tankeställande konversationer med bra människor, tack för det.


Klippa lugg igen kanske?

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0