Helg i Falköping.

Kommer spendera mestadels av helgen i Falköping, första gången på flera månader. Och det känns bra som fan! Snart sticker jag och hämtar Frida, så åker vi till Lisa för en myskväll. Har sköen inte träffat Frida på fyra och en halv månad, så det är verkligen på tiden. Imorron åker jag tillbaka för att fira Evelina som fyller 20, sen drar vi ut på Terrassen. Och där har jag verkligen inte varit på sjukt länge, sen maj förra året kanske? Hörde att det var gratis inträde med, det skadar ju aldrig. Sen får vi se om jag spenderar natten i Grolanda eller Skara, beroende på om jag har skjuts hem. För att köra på en nykter kväll är inte min grej, inte. Verkar bli en grym helg- igen!

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0