Kvällsnöje.

Har pratat med min fina skåning Johanna ett bra tag ikväll, och för ett tag kändes allt som vanligt igen. Höra hennes skratt, hennes dialekt och röst var som att vara tillbaka i vårt rum i Obs. Och det var en underbar känsla. Skönt att kunna ha någon som vet exakt vad man gått igenom där nere. Kärlek!

 

Imorron drar vi till Götet, som veckoplanen sa. Borde börja fixa lite inför det, även om det inte är mycket att fixa. Fick i alla fall igång Itunes förut, efter två veckor, så nu kan jag lägga över musik till min nya, fina, Ipod. Sen att det fick spelet och la in låtar jag inte sa till om, är en annan femma. Får fixa det en annan dag.
Har lite upp och ner humör och är inte så pepp på något, som jag förväntat mig att vara, men det blir nog bra. Klart det blir bra!
Nu ska jag dra några SATC-avsnitt innan jag lägger mig, eftersom jag numera aldrig kan somna innan halv två. Gött liv..


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0