Lyckad lördag.

Vilken ironi att det inlägget jag skrev för nån vecka sen passar in i mitt liv nu igen. Det trodde jag inte att det skulle göra på länge, men tydligen.
Lördagen var grym i alla fall. Hängde lite i Johans lägenhet innan, och vi kom inte iväg till festen förrän vid halv tolv. Men det blev en väldigt lyckad kväll/natt, för en gångs skull när man har såna stora förväntningar. Note to myself: inte halsa sprit klockan två på natten, det gör en fullare än vad man tror man är, och man mår kasst dagen efter. Presenten till killarna vad tydligen den bästa de fått, om man tror på Mattias, haha. Så, det var allt jag säger om den kvällen. Och ett speciellt tack till Bergh och Ludvig för stöttningen hela kvällen, till Elin för mitt fyllesamtal där nångång och till Lisa för smsen :) Puss på er!
Någon som har bilder sen lördags- skicka dom gärna! Jag är som vanligt sämst på att använda min kamera.

Annars har jag verkligen ingenting roligt att dela med mig av. Heyhey.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0