Må-bra-videor.

Tittade precis på flera videoklipp på två barn på barnhemmet där nere. Har låtit bli att kolla på dom då det gör så jävla ont, men idag kände jag att jag var stark nog att kolla på dom. Såhär utspelade sig ett videoklipp:
Jag: What's your name?
Gideon: Gideon.
Jag: What's my name?
Gideon: Matilda (med hans egna uttal, som jag skulle kunna känna igen närsomhelst, vilket låter mer som Matela).
Jag: How old are you?
Tystnad..
Jag: Are you three?
Gideon: Yeeees.
Jag: Am I your favourite?
Gideon: Yeees.
Han tar av mina solglasögon som han har på sig, sätter på mig dom och sen får jag en puss. Visserligen efter att jag frågat om jag kan få en, men ändå.
Och det var kanske bara jag som brydde mig om det här, men det är en stor del i min lycka. Det enda negativa är att jag inte filmade mer på barnen, men det kanske är en bieffekt av att man tappar bort den kameran man kunde filma på..


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0