Or are we just holding on to the things we don't have anymore?

Är sjuk, och hoppas verkligen inte det slår ut och blir värre. Är förkyld och näsan rinner konstant, nyser varannan minut, ont i halsen och öronen, frossa, och är verkligen trött hela tiden- oavsett hur mycket eller lite jag sover. Kände mig på gränsen till att svimma idag innan jobbet, men jag tog en ipren, la mig ner, och sen gick de jobbtimmarna också förbi.

Har börjat läsa Freds bok, en dokumentärbok om en autistisk pojke och hur det påverkar hans familj och bekanta. Tycker verkligen det är sjukt intressant att läsa och lära sig mer om. Samma med teckenspråk, har aldrig förstått hur mycket det kan hjälpa till (med döva förstår jag ju, men inte med funktionhindrade på samma sätt), och hur roligt det är att använda och lära sig. Lärde mig nya tecken av en elev på skolan idag, det är väldigt inspirerande.



...or are we just holding on to the things we don't have anymore?
Sometimes time doesn't heal
no, not at all.
Just stand still while we fall in or out of love
again I doubt I'm gonna win you back when you got eyes like that.
They won't let me in
always looking out.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0