Probably the best job in the world.

Telefonen har fan ringt var femte minut sen jag kom hem för en timme sen, och ringer nu med för den delen. Men jag har slutat svara, eftersom det i mer än hälften av samtalen är försäljare som ringer. Och om det inte är någon charmig skåning, vilket det knappt aldrig är, så får det vara.

Har igår och idag hoppat in och jobbat på särskolan i Axvall igen, vilket jag ska få göra imorron också. Älskar verkligen det jobbet, människorna och stället! Jobbar från 6- 9 timmar per dag med såna härliga ungar- hur kan man låta bli att älska det? Plus att det känns sjukt bra när man kommer in i rutiner och blir medräknad som en i "gänget", att få ta ansvar och att kollegorna tror på att jag klarar det. Visserligen har mina jobbtider gjort så att mina fritidsplaner med Lisa, Bella, Sandra och Malin fått flyttats, men så är det. Anledningen till att jag är hemma är ju för att jobba- så då kan jag ju inte tacka nej när jag väl får jobb.

Och helt plötsligt mår jag riktigt bra igen.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0