Sen en tid tillbaka har jag varit tom.

Det finns inte så mycket att uppdatera av värde. Tänker inte speciellt mycket, gör inte speciellt mycket. Igår var vi på Mihlzéns teater på Skara Skolscen, sen åkte vi (jag, Ems, Engström, Karin, Bergh, Matilda och Simone) hem till Ems där vi åt plockmat, tjötade och hade någon slags massagemarathon. Vilket var välbehövligt, med tanke på hur fucked up mina axlar är. Mysig kväll, indeed!
Om nån timme ska jag ta och gå ner till idrottshallen där Sara är, och vi ska kolla på handboll. Middagsmyset med Lisa fick flyttas igen, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
Imorgon är det jobb igen, och jag längtar! Det är jävligt sällan man kan säga så. Nya jobb har jag sökt med, och alla har med funktionshinder att göra, om jag minns rätt. Från elevassistent i Falköping till att jobba på elevhem i Skövde.

Sen en tid tillbaka har jag varit tyst
och försökt att känna efter hur det känns
Ja, man gör som alla andra och försöker att bli van
men jag har tröttnat på att vara likadan.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0