Tack för rosorna vid vägen, tack för törnet ibland dem.

Dunkar musik på högsta musik volym (kan ha och göra med att jag är förkyld och knappt hör något) och sjunger så bra det funkar med min hals. Jag är jävligt pepp, och jag vet inte vart det kom ifrån riktigt. Men jag ska inte klaga, för fan vad bra saker känns nu! Längtar till mina "andra-barn" (för Sydafrika-barnen kommer alltid ligga närmast mitt hjärta) som jag ska jobba med imorron. Sen att vi skulle se teater gör ju inte saker tråkigare. Sen längtar jag till att sminka mig, platta håret och ha på mig något annat än mjukisbyxor och linne. Det brukar kännas så när man varit sjuk och inte sminkat sig på fyra dagar, va?! Jag längtar ännu mer till fredagsplanerna, för att inte tala om lördagsplanerna. Lördagen gör min hela månad, förhoppningsvis, haha. Men ja, klart som fan, inget eller ingen ska få mig negg på lördag. Sen får vi se hur det blir med söndagsplanerna, men om de blir som planerat blir det brabra! Att jag sen har 200 spänn att leva på tills den 27:e, och jag vet att jag kommer behöva bränna minst 400 enbart på fredag och lördag, har jag inte riktigt räknat ut matten där.. Men det får inte mig att bli negg, nejnej.

Det var fan längesen jag kände mig såhär pepp, har nog inte gjort det sen juldagen. Så yääy, fan ta den som förstör det här.

För övrigt, var det bara jag som tyckte Timo Räisänen var fruktansvärt pinsam igår på P3-guldgalan? Det gjorde att jag nästan stängde av tv:n, jag klarade inte av att se eller lyssna på honom! Nästan samma känsla som när Sverige tappade en sexmålsledning mot Slovenien igår. Fyfan.

"Tack för rosorna vid vägen, tack för törnet ibland dem."


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0