They will not control us.

Skitsnack en söndagsnatt:
Sen 20 dagar tillbaka kan jag inte lyssna på kärlekssånger. Jag mår dåligt när jag hör en låt om hur jävla bra och lyckliga alla är. Om jag hör en sång på radion stänger jag av den, om jag går in i en affär som spelar en kärlekslåt går jag ut. De band jag har lyssnat på de senaste veckorna har varit ganska deppiga/hårda, om man ser till min Spotifylista. Och det får mig att må så grymt mycket bättre! Dropkick Murphys har blivit ett kärt återseende, till exempel. Samma gäller med filmer och tv, mycket bättre att kolla på Sex and the city och The Hills där hjärtan krossas, än kärleksdravel där de får varandra i slutändan. Herregud, jag som aldrig har varit emot det förrän nu, det är en jävla skillnad på att vara en glad singel och på en bitter, krossad och missunsam singel.

Godnatt.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0