Undang(l)ömda kläder och helgplaner.

Rotade igenom några lådor i mitt rum häromdagen, då jag hittade en t-shirt som jag knappt visste jag hade. Eller okej, jag visste det, men jag har aldrig gillat den riktigt. Det var bara för att jag inte fattade hur jag skulle ha den eller när jag skulle använda den. Nu längtar jag tills våren/sommaren så jag kan använda den utan att frysa ihjäl:



Ikväll ska jag och runt sju andra brudar till Voda och käka middag, dricka och tjöta. Jag dricker vatten och kör bil dit, duktig som jag är. Men mest handlar det om ekonomi, såklart. Innan middagen ska några av oss leta presenter till Ludvig, Axel och Mattias inför imorgon, och det kan nog bli rätt roligt. Synd bara att det inte finns någon sexshop i Skövde, eller finns det det? We'll see.

Imorgon: först ska jag, mamma och farmor till Kristinedal och köpa tyg. Har man inte ekonomin till att köpa kläder så får man be mamma sy. På kvällen är det dags för 60-årsfesten (20+20+20) för L, A och M. Har lovat att de får mula mig i snön om jag lämnar festen innan klockan 06.00 på söndagmorgon, vilket nu i efterhand känns som ett rätt dåligt löfte..

Söndag: har inte riktigt bestämt mig för vart jag ska sova. Med tanke på att natten både lär bli hård och lång, känns det bäst att sova i Johans lägenhet då man inte har några föräldrar och syskon som väcker en. Om jag mår bra och inte är för bakis (hah, vem försöker jag lura) så ska jag och mamma åka till Överby att shoppa. Finns ingen bättre att shoppa med än mamma, av diverse olika anledningar..

Ha en bra helg, det ska fan jag ha!


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0