Veckans planer.

Jag gillar den här veckan, då jag har saker att göra mestadels av tiden:
Idag: var i Skövde, shoppade och hittade en vinterjacka. Så jävla skönt att inte behöva gå runt i skinnjackan och frysa ihjäl, eller gå i den grön-svarta som är för liten. Sen gick vi på bio, jag och Ejlan, Luftslottet som spränges. Och ja, den var grym. Inte lika grym som boken, men ändå.
Imorgon: ska fika med Bella och Sandra på Nockes. Skulle träffa Lossi på kvällen, men det blev framflyttat, så kvällen är än så länge öppen.
Onsdag: åker till Götet med Sofia och Simone, för att hälsa på Kajsa och Moa. Utgång på kvällen, eller liknande.
Torsdag: är i Götet tills någon gång på eftermiddagen, då jag åker hem för att fira farfars födelsedag.
Fredag: jobbar på särskolan 8- 17.
Lördag: ska träffa Lossi för en fika och säga hejdå innan hon åker (fan). På kvällen är det minifest hos Bergh som kommit hem från Egypten :)
Söndag: ?


Puss!


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0