Out of the dark they carry my heart.

Jag har nog aldrig varit så värdelös på att blogga som jag är nu, men ja, det är sommar och står så jävla mycket annat på schemat. De senaste veckorna har bestått av shopping, öl på Stadt, massa jobb, lärt mig spela på trav, fest på Stochampionatet, Måndaxklubben, rödvin och fanta i Kungsparken, picknick, fika på min altan, en hel massa planerande inför Oslo med tjejerna, sleepover, 20-årsfest, grilla med fina människor, cyklat fem kilometer i totalt ösregn och känt att livet är rätt fint ändå.

Och för er som undrar så ser kommande vecka ut som följer:
Ikväll: dra ner på Stadt och dricka öl (skräll, jag vet).
Imorron: jobb från 7.45-15.45, sen var det fest ute hos Frost.
Fredag: jobb 7.45-16.45, sen eventuellt mer Osloplaner. Kvällen är, vad jag vet och än så länge, oplanerad.
Lördagmorgon- söndagkväll: åka till Götet och möta upp mina Sydafrikabrudar Johanna och Anna. Åh, vad fint det ska bli!
Måndag: jobb 14.30- 08.
Tisdagmorgon- onsdagkväll: till Kungshamn och hälsa på Lisa!

Ska bli bättre på att ta bilder, för det är ju faktiskt rätt så mycket roligare.
Nä, måste dra. Hey.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0