17.7.

Har sagt till folk att nästa vecka, ja, då är mitt liv lugnare och jag har inte så mycket inplanerat, så då kan vi ses. Well, det var innan jag såg i min almanacka och upptäckte att den enda lediga stunden var torsdagdag. Så vi kan konstatera att jag lever i min almanacka, och att mitt minne är värdelöst utan den.
Bortsett från det har jag haft konstant huvudvärk i två dagar, och då spelar det ingen roll hur många ipren jag trycker i mig. Har aldrig varit med om det förut, ipren räddar mig alltid! Jag vet inte om det beror på vädret eller på att jag känner mig stressad, men jag vill bli av med det.
Ikväll åker jag till Falköping och Lisas 20-årsfest för att träffa väldigt fina och saknade människor. Dock ska jag köra bil dit och hem och alltså vara nykter, med tanke på att jag börjar jobba 7.45 imorronbitti ( + att det inte går några bussar), men det gör inte så mycket. Ska bara bli roligt att träffa alla.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0