Återkomsten av mina käraste.

Jag skriver bara en sak om igår- jag har aldrig gett någon en sån jävla bitchslap som jag gjorde igår. Jag skämdes, och skäms fortfarande, och jag vet inte hur många gånger jag bad om ursäkt. Det var en sån konstig känsla, för det var som att min kropp slog utan att jag var medveten om det. Sjukt. Annars finns det inte så mycket att säga, jag stukade mitt finger, har blåmärken på tårna och förstörde mina skor. Skrattade så jag fick ont i magen, sen var jag även lite ledsen och patetiskt med Millis. Så det kan gå, och brukar gå, haha.

Nu till den underbaraste och mest behövliga nyheten jag kunde få- Emma kommer hem på torsdag! Det var en sån jävla chock, men det finns nog ingen som är gladare än vad jag är just nu! Och imorron kommer Bergh hem, och på onsdag kommer Julia. Många av mina favoriter som är samlade igen- underbart!

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0